duminică, 20 septembrie 2009

Mincinosi !!!

Mincinosii comunei Poiana Campina ii numesc pe cei ce conduc destinele acestei mici localtati.
In data de 06.09.2009 a venit o doamna de la politia comunitara spunandu-mi ca in urmatoarea saptamana cetatenii de pe strada Ragman care detin autoturisme nu vor putea merge in orasul Campina pe ruta obisnuita adica prin centrul comunei deoarece pe strada biserici se fac lucrari de modernizare adica vor baga teava pentru canalizare.
Am intrebat-o pe acea doamna daca sigur vor termina lucrarile intr-o saptamana si ea mi-a raspuns ca asa i s-a spus sa transmita cetatenilor.
Foarte frumos am zis atunci.
Santem in data de 20.09.2009 si strada biserici inca este blocata pentru ca mincinosi nu au fost in stare sa coordoneze lucrarile in asa fel incat sa fie terminate in termenul spus (repet eu nu stiu alt termen de terminare al lucrarilor decat cel spus de doamna de la poitia comunitara).
Primarul si consilieri nu vad ca lucrarile intarzie?
De ce acesti indivizi nu iau nicio masura?
Probabil ca ei stiau ca 200-300 metri nu ii pot termina atat de repede si au zis nu-i problema dacaca ii mintimi un pic pe fraierii de pe strada Ragman.
RUSINE CELOR CARE SE OCUPA DE ACEST PROIECT!!!
O alta problema este ca nici indicatoare nu s-au pus in toate zonele de intrare in comuna. Am venit din orasul Campina pe drumul vechi fara sa fie instalat vreun indicator si cand am ajuns pe strada biserici am ramas surprins sa vad ca nu pot trece.
Cine plateste benzina consumata si timpul pierdut?
Raspunsul este simplu. EU!!
In mod normal autoritatile ar fi trebuit sa aiba grija ca toate iesirile din orasul Campina spre Poiana Campina sa fie semnalizate.
Dar la cat de mult le pasa si-au bagat picioarele si au spus ca este dea ajuns unul, adica cel de la fabrica de ciorapi.
Scuze mai exista unul la intrarea dinspre Podul Vadului, poate or mai fi si prin alte parti dar nu am trecut eu si nu pot sa stiu.



Niciun comentariu: